Grup New York Slice. Conceptualizació estratègica i branding

Interiorisme per a una cadena de pizzeries de cultura eco-friendly

El grup restaurador NY Slice Philippines, especialitzat en servir porcions de pizza a un públic majoritàriament jove, ens encarrega la conceptualització estratègica dels seus locals.

Ens interessa crear una potent identitat que, de manera immediata, generi l'impacte necessari per a ser reconeguda i que propiciï l'expansió de la marca a través d'un sistema de locals franquiciats.

Generar un concepte amb caràcter propi, capaç d'explorar i transmetre altres valors relacionats amb un menjar saludable i de qualitat, i alhora ràpid. Valors que considerem fonamentals, com poden ser la innovació, jovialitat i ecologia han d'estar presents en la proposta.

Un local materialitzat amb un llenguatge clar i simple, i dotat d'una imatge gràfica potent, en que el color i la senyalètica lluminosa adquireixen protagonisme.

Un taulell en forma d'"U" es disposa a la part central per tal d’afavorir la higiene visual del local, així com una millor comunicació i venda. La distribució i varietat de formats de taula potencien la flexibilitat d'ús de l'espai.

  • any 2019
  • ubicació Manila. The Philippines